Totaal aantal pageviews

vrijdag 19 mei 2017

mooi

R. gaf mij vandaag een sch... klein duwtje in de rug en vandaar dat dit:


in etappes en met koffiepauzes is veranderd in dit:


Je kunt ook weer van de vloer eten, hoewel ik de proef niet op de som durf te nemen. De drie overgebleven viervoeters ter plaatse hebben er echter geen enkel probleem mee. Tijdens het stofzuigen haalde Teckel Jopie zijn huidige tennisbal tevoorschijn en begon er opzichtig mee te spelen. Waarom doet íe dat? is een vraag, die ik mooi vind.

Onlangs nam ik uit nieuwsgierigheid dit voor een kwartje mee uit een uitdragerij:


een aardige practical joke van vrienden of collega's, op een verjaardag of zo, kan ik me voorstellen, want op de CD staat 20 keer dezelfde track van een Franstalige zanger die veelvuldig het woord 'fleur' in de mond neemt. Achter zoiets gaat dan een hele wereld of een heel verhaal schuil, waar je slechts naar kunt raden. Ook dat is iets wat ik mooi vind.

en uit het mapje "ook mooi" op de plaatjeshardeschijf:




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen