zaterdag 15 juli 2017

pennentest

Er is nog steeds geen einde gekomen aan de verrassingen die Willeke heeft achtergelaten. Ik hou het niet altijd helemaal droog als de voorraad van het nooit echt van de grond gekomen Handwerkatelier Zwolle, Atelier Butterfly, of Nikki van de Berg weer een geheim onthult. Sommige dingen zoals boeken die zij zelf ook bij de kringloopwinkel kocht, kan ik daar wel naartoe terugbrengen (waarna ik met bijna evenveel andere zooi weer terugkom...), maar waar het de zorgvuldig overal vandaan gehaalde collectie creatief-atelier-materiaal betreft, vind ik dat moeilijk. Ik ben blij dat er in ieder geval twee, drie vrienden zijn die ik daar blij mee maak. Dat schenkt me meer voldoening dan mijn eigen kringloopaankopen.
Er is zojuist dus weer een envelop naar Frits op de bus gegaan. Voor deze keer heb ik zelf maar even een pennentest uitgevoerd, om de allerdroogste stiften vast te elimineren. Ik vrees dat er na inspectie in Amsterdam nog meer zullen sneuvelen. De stiften vormen overigens maar een klein deel van het pakket (dit ter geruststelling ...)