maandag 20 januari 2014

Hombre contra los robots


Volgens mij zou ik absoluut geen goede archivaris zijn, want ik kan maar moeilijk beslissen waar ik een bepaald plaatje bij indeel. Gelukkig kun je op de computer iets naar meerdere mappen kopiëren, maar dat heeft òòk weer nadelen. Sowieso begin ik onderhand last van keuzestress te krijgen, want ik heb zoveel dat ik niet kan besluiten wat ik als eerste zal behandelen. Voor vandaag heb ik in gedachten maar een dartpijltje gegooid.


Kijk, Magnus Robot Fighter maakt het soms wat bont qua cliché's: onder water, haaien, robots EN vrouwsjouwen:


Nu is vrouwsjouwen, zoals wij al eerder zagen een niet ongebruikelijke gewoonte onder robots:


Dat dit niet altijd onvrijwillige verplaatsing betreft zien we aan déze omslag:


Sowieso is het contact tussen vrouw en robot bij tijd en wijle best te doen:



Het kan zelfs uiterst gezellig worden:


Maar in het algemeen zijn robots tòch een beetje eng:


hoewel de fantasie van sommige tekenaars ook op dìt punt een beetje op hol slaat:


Over Damsel in distress gesproken... Gelukkig hebben we altijd Magnus nog, om die stoute kunstmensen een kopje kleiner te maken:


to be continued...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten