dinsdag 11 februari 2014

tweeling

Er schijnt een tweeling op het erepodium in Sotsjie te hebben gestaan. Dat weten anderen beter dan ik, want ik probeer de kampioen in mijn eigen leven te zijn en volg liever mensen die zo'n beetje in dezelfde tak van sport bezig zijn, zoals deze blogger die ook zijn lezers al in 2007 wees op overeenkomsten in covers:


Over de reden van deze overeenkomst tast ook mijn bron in het duister. We zullen erover moeten blijven fantaseren en ik ken vervelender bezigheden.

Nu ik zo bezig ben met die Dime Mystery Magazine stuit ik ook (weer) op hergebruik van een omslag door dezelfde uitgever bij een ander blad:

Horror Stories, oktober/november 1937

Dime mystery magazine, februari 1940

En alweer zien we dat het meisje in 1940 wat bloter mocht zijn dan in 1937, fascinerend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten