donderdag 6 maart 2014

iets vrolijkers

Om te beginnen een paar mooie foto's door een vader (Alain Laboile) van zijn opgroeiende kinderen.



Zoals sommige zwartwitfoto's mooier zijn dan kleuren, zijn sommige mono-opnamen van muziek mooier dan stereo. Gisteren kocht ik tweedehands een klassieke plaat van The Philadelphia Orchestra olv Eugene Ormandy, met op de ene kant de Schilderijententoonstelling van Moussorgsky/Ravel en op de andere kant de Vuurvogelsuite van Strawinsky.
Ik heb me trouwens zojuist tevergeefs suf gezocht naar een afbeelding van de hoes van deze plaat op internet. Dat is vreemd, want ik heb hem beslist vaker voorbij zien komen.
Goed, ik heb dus maar even een foto gemaakt, want de hoes doet me om de één of andere reden méér dan de tekeningen van vuurvogels die ik zojuist op het web zag:



Helaas kan ik op de achterkant niet de naam van de maker van deze prent vinden.


Verder kreeg ik de vraag  of ik niet wat vrolijkers kon posten dan mannen die vrouwenlijken dragen. Vooruit dan maar...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten