zondag 6 april 2014

slingers en ballonnen (2)

Gisteren heb ik een LP van Rinus Rasenberg gedigitaliseerd. Ik had al eerder besloten dat deze zingende dierenarts, ondanks zijn muzikale talent en de grote zorg en toewijding die aan zijn producties besteed worden niet mijn smaak is, maar op deze LP zong Marie-Cecile Moerdijk mee en dat maakte mij weer nieuwsgierig. De LP was beslist een keer draaien waard, maar hij gaat weer terug. Ik kan niet tegen die teksten, hoe lekker ze ook lopen en hoe recht uit het hart ze ook zijn.

♫ Rinus Rasenberg - Utrecht

Ergens doet dit lied de tekst "De wijk moet gesaneerd en de huizen moeten plat ..." van Nijgh/De Groot in mijn hoofd verschijnen, maar dan gezongen door Tol Hansse in de trend van "met zijn allen op een bol" Nouja...

In plaats van de hoes, enkele plaatjes die hier weinig mee te maken hebben, maar die wel onderlinge samenhang vertonen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten