dinsdag 9 februari 2016

naalden en spelden




2 opmerkingen:

Paper Kosmonaut zei

Ha die Jan, ik als groot Bowie fan was ook erg gegrepen door zijn vertrek naar het eeuwige. Ik heb er een kleine hommage aan gewijd op mijn blogspot maar ik kwam ook de hommage van een door mij erg gewaardeerd artieste tegen die in korte tijd een mooie EP heeft gemaakt met vrienden en in eigne beheer. Misschien kan jij het ook waarderen: https://amandapalmer.bandcamp.com/album/strung-out-in-heaven-a-bowie-string-quartet-tribute
Gelukkig heeft Bowie zijn muziek voor ons achtergelaten. Zo kan het nog altijd een flink deel blijven uitmaken van de soundtrack van mijn leven.
Groet,
Jasper

splogman zei

Dankje Jasper, prachtige hommage! Je zegt dat je Bowie's latere albums wat minder kon waarderen, "behalve..." en dan volgen er wat titels. Ik mis eigenlijk het album: "Outside" in dat rijtje. Ik vind dat zelf een uitschieter, die qua intensiteit Black Star benaderd. Ik ga nu dat string quartet tribut beluisteren.

Een reactie posten