Totaal aantal pageviews

maandag 17 juli 2017

ruiters

En ik heb Wil Wheaton alweer ontvolgd op tumblr. Hij is wel erg obsessief aan het posten, reageert overal op. En dat kan ik niet goed aanzien. Voor mezelf heb ik in ieder geval ontdekt dat er een verband is tussen op alles willen reageren en de onrust in je hoofd. In het Boedhisme noemen ze dat 'grijpen' geloof ik. Je moet niet alles 'grijpen'. Het wordt rustiger als je niet met alles wat op je pad komt en met name op je beeldscherm iets wilt doen. De wereld voor kennisgeving aannemen. Dat is iets wat Wheaton nog een beetje onder de knie moet krijgen, zo te zien... Het kost mij soms ook moeite, maar ik word er steeds beter in en het helpt.

En gisteren ontdekt: René Binet (de tekenaar/architect, niet de politiek activist, maar dat zullen jullie wel snappen).

Tot slot het thema van vandaag:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen