zaterdag 22 augustus 2020

De wereld vergaat niet


Momenteel luister ik hier naar:




4 opmerkingen:

Paper Kosmonaut zei

Tip: Simon Stålenhåg. Dystopische toekomstbeelden met een vertrouwd sfeervol jaren 70-8- gevoel. Voorbeeld: https://www.simonstalenhag.se/bilderbig/by_sculptures_1920.jpg en meer op gewoon de main URL.
Groet!

splogman zei

Dankjewel! Ik zag drie reacties met gelijke strekking in de goedkeuringsbox :-) Ik heb de laatste versie geplaatst.

Paper Kosmonaut zei

Ja, sorry. Dat is omdat die reactiemogelijkheid op Blogger erg onhandig reageert op invoer. Ik loop al maandenlang te dubben of ik de content van mijn eigen blog niet van blogger moet afhalen en er een Wordpressblog mee moet beginnen. Maar ik heb er de tijd momenteel niet voor...
Verde zoals de Grunnegers dan zeggen, Kop d'r veur, Jan.
Groet!

splogman zei

Geeft niet, ik werk ook met wordpress, maar dat heeft weer zijn eigen eigenaardigheden...

Een reactie posten