vrijdag 21 oktober 2022

Intiem met bomen


3 opmerkingen:

Paper Kosmonaut zei

Er is helemaal niets mis met plantaardig zijn maar je kan ook overdrijven. Ik bedoel, ik praat ook tegen mijn planten en stof hun bladeren af en toe af en zo, en prijs ze als ze weer nieuwe bladeren aanmaken. Maar bloot om een boom heen? Voor de foto's is dat best leuk om naar te kijken. Ja. Maar ik heb zo'n oom en tante die van dat soort zweverige serieuze boomknuffelaars zijn. Boswandelingen en dan elke boom omhelzen en "geef me je kracht" fluisteren. Ik denk dat bomen daar helemaal niet op staan te wachten. Vooral niet als het dan ook nog van die samenzweringswappies blijken te zijn. Daar zou ik als eikenboom mijn hele voorraad eikels in één keer op loslaten. Stelletje mafketels. (leuk Duts wurdt of de wiek overigens, mafketel. Plaatje van Flip Fluitketel erbij en klaar ben je.)
Zo, dat was wel weer genoeg voor dit comment. (-:

Paper Kosmonaut zei

PS. Vergeet die opmerking over Flip Fluitketel maar. Dat was zelfs toen al niet leuk.

splogman zei

'Fluitketel' zit trouwens wèl in de pijplijn.

Een reactie posten