zaterdag 1 april 2023

minder

Ik vind het niet leuk om oud te worden, niet zo in me uppie (een vriendin met benefits zou helemaal niet zo gek zijn), niet met zon kut-aandoening, niet in een tijd met klimaatdreiging en andere sombere vooruitzichten en onzekerheden. Ik zie het gewoon op alle fronten afbrokkelen: lichamelijk, geestelijk, de wereld om me heen, .... Gisteravond heb ik de benzo's verdubbeld om tenminste een nacht een béétje rustig te kunnen slapen (sinds vorig weekend niet meer namelijk). Dat doe ik wel steeds vaker... maar ja, je moet wat, want toegeven aan de drang om een fles Port te kopen of erger, is gewoon geen optie. Maar we hebben weer een klein beetje slaap ingehaald, nu komt er echter dus nog veel meer vermoeidheid uit. Ik voel me gewoon totaal gesloopt en echt lekker rustig is het niet in het hoofd. Maart blijft een ontregelende maand (ook zonder verbouwing). Ik lijk dat ieder jaar te onderschatten. In de ochtend is het het ergst. In de loop van de dag wordt het wel wat beter, dus dan kan plaatjes sorteren wat helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten