vrijdag 14 juli 2023

Bijbel

Ja, ik zie net dat ik het er al over gehad had, maar dit is dus mijn nieuwe bijbel:

Op zich zijn het allemaal dingen die ik al wist, of zou moeten weten, maar gaandeweg het boek legt hij het steeds beter uit en je moet af en toe weer aan dingen herinnerd worden. Het is kortom inspirerend. Eigenlijk gaat het al de hele week vrij goed. Ik ben blij als ik in de kringloop ben. In die omgeving lukt het me niet om te piekeren en in vicieuze cirkels te belanden (zelfs als ik het probeer...) En hoe minder mijn hersens vervelend doen, hoe beter, dus ik heb besloten te proberen om er op een derde middag een paar uurtjes bij te pakken en dat beviel goed. Ik sliep beter en ook de rugpijn wordt iedere dag/nacht een héél klein beetje minder. Nou jongens, toch... We zitten dus niet met de handen in het haar (maar die grap heb ik hier al vaker gemaakt).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten