donderdag 27 juli 2023

korte update

Al een tijdje niets gemeld, hier. Het gaat ook min of meer zijn gangetje. Ik kom langzaam een beetje tot rust in mijn hoofd, hoewel met vallen en opstaan. Actieve deelname aan de maatschappij, is wel goed voor me, maar dat had ik vast al eens gezegd hier. Gisteren een vergadering gehad die meer weg had van een groepsvoortgangsgesprek in de Therapeutische Gemeenschap waar ik rond mijn 20-ste mocht verblijven en waardoor ik bijna weer naar de modus van toen schakelde. Karrensporen zijn het. Gelukkig kon ik mij beheersen.
Dus dat, eigenlijk. In mijn oranje boekje zegt de auteur ergens dat wij teveel energie in verontwaardiging en ergernis steken. Daar heeft 'ie eigenlijk groot gelijk in. Ik ben er eens op gaan letten. Ook met waar ik op klik online. Als ik me realiseer dat ik iets wil lezen, omdat de kop verontwaardiging oproept, klik ik niet. Dat geeft rust joh! hahahahahahaha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten