maandag 25 december 2023

Astronaute

Oké, eerste kerstdag, Willeke's/Wilma's sterfdag. Laat ik toch even wat schrijven. Kerst betekent steeds minder voor me. Vandaag is gewoon een kutdag. Ik voelde me in ieder geval rond 10.00 uur nadat ik de vorige pagina had gepost ineens totaal gesloopt, depressief, overprikkeld, suïcidaal, whatever, nee geen grap. Ik ben mijn bed weer in gedoken en kwam er na wat een eeuwigheid leek uit, toen ik me ìetsje beter voelde en toen bleek het pas een kwartier later. Van die dingen dus.
Wat een verschil met andere jaren, als ik zo mijn blog er op terug sla. Mijn tumblr-feed zit echt verstopt met kerstplaatjes, getver, worden al die creatieve mensen dit dan nooit zat? Wat een verschil met toen ik nog wèl inspiratie in kerst vond, hetzij positief danwel negatief. Dus ga ik maar grasduinen in mijn eigen archief en sorteren en zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten