zondag 10 december 2023

Plaatjesdraaisters

Ik luister nu naar de pstchedelische klanken van 'Agitation Free', niet héél erg spannend, maar wel redelijk bij mijn stemming passend. Zonet heb ik het voor elkaar gekregen tòch mijn minimumwandeling te maken en voor minstens drie dagen vers eten in te slaan bij de super. Ik heb van Wil Wheaton geleerd dat je je dan enorm op de schouders mag kloppen. In plaats van de hele dag op de bank te liggen heb ik me aangekleed EN enkele blogposts gemaakt EN een wandelingetje EN boodschappen gedaan, nieuw vogelvoer in de voederkastjes gedaan EN .... er was nog iets.... ehm... ohja, het meeste keukenafval min of meeer gescheiden weggegooid.... ohja EN weer een stukje uitdunningsproject: enkele boeken die ik toch nooit ga lezen en geen emo-binding mee heb in de minibieb op de hoek gekwakt. Yesss!!!
De onderstaande verzameling is niet zo héél spannend, maar ja ik was al op de helft en dan moet 'ie af... Ik maak het in de volgende goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten