dinsdag 20 februari 2024

Gehurkt

Ik luister nu naar diverse albums van Can. Ooit heb ik via slsk een enorm aantal psychedelische- en progrockalbums bemachtigd en ik luister daar eigenlijk veel te weinig naar. Het nieuws zowel binnen- als buitenlands is zo naar dat ik me er grotendeels voor afsluit. Ik lees de koppen wel (vluchtig), luister af en toe nog een podcast, en een heel enkel artikel, maar ik laat het niet teveel tot me doordringen. Ik kan er toch niets aan doen. Ik denk dat de mensheid naar de klote gaat en dat het proces steeds sneller gaat en steeds onontkoombaarder wordt. Vluchten kan niet meer, 'k zou niet weten waar. Schuilen kan nog wel, heel dicht bij elkaar. Nou, dat doen we dan maar. Het maakt het leven leuker dan sinds een lange tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten