zaterdag 18 mei 2024

Stoere vrouwen (op speciaal verzoek)

Hoi, het gaat nog steeds wel goed, hoewel ik ook af en toe nog een beetje over mijn grenzen ga, zoals bijvoorbeeld een soort van paniekaanval tijdens het een weg terugbanen door de plots gegroeide menigte op het Bevrijdingsfestival (ik word écht te oud voor die dingen), maar toch gaat het herstel steeds sneller zowel lichamelijk als mentaal. Het gevoel dat deze relatie en de veranderde manier van leven, de nieuwe structuur blijvend is beklijft steeds meer. Ja, eigenlijk heb ik verder niet zoveel te melden... ja, met de naderende six-o ben ik ook wel bezig en daaruit volgt min of meer automatisch het ontspullen en herinrichten van mijn huis, voor het laaste stuk dat ik hier op deze aardkloot zal afleggen. Gelukkig ga ik tòch elke week twee keer naar de kringloop, zodat er iedere keer een shopper bag vol meekan. Ik koop ook nog weleens wat bij, maar dat is aanzienlijk minder. Voor ieder(e) boek of geluidsdrager die ik aanschaf, breng ik een boodschappentas terug... Voorlopig dan. Tja en alle oorlogen, de daadwerkelijke nepregering die we nu krijgen en de stelselmatige vernietiging van onze kwetsbare aarde.... Ik probeer er zo weinig mogelijk aan mee te werken, maar ook ìk heb foute spullen en foute gewoontes (dit blog bijvoorbeeld staat ws op servers die allesbehalve milieuevriendelijk zijn) en het zal mijn tijd verder ws wel duren... Ik hoop dat ik een beetje leuk dood ga...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten