zaterdag 8 juni 2024

even fijn bezig zijn

Ja, de afgelopen twee weken was ik toch weer een beetje aan het geestelijk lappenmanden, met me pillen aan het kloten etc. maar in dit geval was het toch voornamelijk het mini-traumaatje dat ik op het bevrijdingsfestival opliep met die maar net onder controle gehouden paniekaanval in de plots gegroeide menigte om mij heen in combinatie de bekende baal hooi op de vork... Dus ik neem één, nee twéé weekjes vakantie van het vrijwilligerswerk en laat mijn projectendwang rustig uitwoeden. De dadendrang richt zich deze maal op de logeerkamer, het enige waar nog het meer dan 30 jaar oude behang hing. Dit ga ik overplakken met nog oudere hoezen... Dus splogman's plaatjesblog in ze fysical world so to speak:
Veel van de platen worden éérst gedigitaliseerd (maar gewoon als één track) en in een kringlooptas gemieterd. Soms zitten er nog verrassingen tussen, vooral als het nìet de originele versies zijn. Ik heb weer voor ettelijke FDL-afleveringen materiaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten