maandag 26 augustus 2024

open armen / exit susna

Ja, ik stop met één van mijn programma's... toch bijna 5 jaar lang 3 verschillende programma's gedraaid, waarvan soms 2 episodes per programma per week, op het hoogte- nee: waanzinpunt was dat 6 uitzendingen per week (ok, waarvan 2 op één dag...) Maar goed. Ik zat er eigenlijk al weken tegenaan te hikken, heb nog geprobeerd Sounds Under 64 Not Allowed, (nog) makkelijker te produceren te maken en het had nòg wel makkelijker gekund, maar dàn had je dat echt gemerkt aan het eindresultaat en dat terwijl het qua inspanning weinig gescheeld had. Het punt was gewoon dat ik er eigenlijk geen zin meer in had, maar dat ik er mee doorging, omdat het altijd al, maar voornamelijk de laatste maanden juist de meeste luisteraars, chatters, archief-aanklikkers etc had. Maar het vuur was gedoofd, mijn week en mijn hoofd zijn te vol en ik denk dat een deel van de aanhoudende vermoeidheid van de afgelopen tijd, hier ook mee te maken had. Vanochtend had ik de aflevering voor aanstaande donderdag af en ik wilde alvast vooruit gaan werken. Het is namelijk makkelijker als je een hele bups in één keer maakt, maar het wou niet. Ik dacht: fuck it ook, ik hou er mee op... Dus dat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten