vrijdag 13 september 2024

dame met schedel

Tegenwoordig kun je niet gehinderd door enige kennis van zaken de uitslagen van je bloedonderzoek online inzien. Nu staan er wel referentiewaarden bij vermeld en ik kan het ook vergelijken met eerdere bloedonderzoeken die door de huisarts als 'in orde' waren bestempeld én ik chat nog steeds bijna dagelijks met R. die doktersassistente is en ik ben weereens gerustgesteld. Alleen heb ik nog steeds cholesterol-waarden die alleen voorkomen bij mensen die cholesterol-verlagende middelen slikken, terwijl ik er helemaal niets voor doe. Sterker nog, mijn medicijnen kunnen als bijwerking hebben dat ze juist cholesterolverhogend zijn en ik ben meer vette vis gaan eten, omdat je HDL-cholesterol wel nodig schijnt te hebben. Dat is dan ook ietsje hoger dan de vorige keer. Verder zitten ijzer en vitamine D3 wel helemaal aan de ondergrens. Voor dat laatste ga ik wel een supplementje slikken en ik heb opgezocht hoe je met voeding wat meer ijzer binnen kunt krijgen. Meer gebakken varkenslever eten dus. Neehoor, grapje.
 
Gisteren deze film gezien: schitterend!
 



ik snap alleen niet dat ze al zoveel weggeven in de trailer... Ik laat me liever verrassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten