vrijdag 16 maart 2018

bios en schedels


en daarna een film over een tijdmachine, maar ik snapte hem niet helemaal, dus ik heb hem met een omgeslagen deken opnieuw bekeken (ja, jongens en meisjes de griep tiert dat het een lust is), met het commentaar van de regisseur. Weliswaar heeft hij een oplossing voor één van de paradoxen gevonden, maar dan nog klopt de laatste dialoog niet. *spoiler-alert*



Je kunt namelijk niet verder terug dan het moment waarop de tijdmachine wordt aangezet. Je kunt dus niet teruggaan om te voorkomen dat het lukt om hem te bouwen.


Of heb ik met mijn koortsig hoofd de oplossing daarvoor gemist...? en de epiloog snap ik ook niet helemaal, wat wordt hier nog meer geïmpliceerd? Aha, daarvoor hebben we internet.

en 's avonds wilde ik eerst The Good The Bad and The Ugly kijken, want ik moet tot mijn grote schande erkennen dat ik daar alleen maar scenes van ken, maar het was een film die in slechte kwaliteit van RTL7 was opgenomen in een hoes die gemaakt was met een kleurenkopie van het DVD-hoesje van de film, Dan leen ik liever de DVD in de bieb. En dus werd het deze:


Ik vond het niet echt een sekskomedie zoals op de achterkant staat. Hoewel het natuurlijk wèl om seks draait, je ziet het niet. Bij sekskomedie denk ik meer Tiroler mannetjes of John Lanting. Het is ook geen Monty Python-film, hoewel er wèl af en toe knipogen in die richting zijn bijvoorbeeld in de vorm van een demente butler...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten