maandag 10 juli 2023

meer stoelen

Vanochtend gaat het vrij goed, maar gisteren was weer huilen met de pet op. De lijn omhoog is nooit recht. Voordeel bij het nadeel is, dat ik nadat het me om 12 uur lukte weer uit bed te komen, om mijn hoofd af te leiden en bezig te houden, een klusje heb opgepakt dat ik geweigerd zou hebben als het een opdracht was geweest: ik heb alles wat ik van The Kidoodlers kon vinden gedownload of geript van verschillende bronnen, op chronologische volgorde gezet en zo goed mogelijk van tikken en ruis ontdaan en zo een twee uur lange aflevering van Sounds Under 64 Not Allowed samengesteld, die zó bijzonder is, dat ik hem heb aangemeld bij 'upcoming specials'.

Zo kun je zo'n stoornis tot je voordeel aanwenden, maar het blijft toch behoorlijk kut dat je je niet gewoon een poos achter elkaar 'normaal' kunt voelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten