zaterdag 4 november 2023

Update

Het gaat hier typisch bi-polair. Had alles afgezegd om tot rust te komen en dat lukte ook en toen kwam er een mix-project voor De Fabriek voorbij, dat veel leuker was dan ik dacht. Ik kwam in zo'n lekkere flow en toen ik gisteren het (75 minuten durende) resultaat beluisterde, stond ik echt PAF van mezelf. Echt 'by far' één van de coolste dingen die ik ooit in elkaar heb geknutseld. En je hóórt dat het een ongelooflijke berg werk geweest moet zijn..... en maar een héél klein beetje over mijn grenzen gegaan.... tòch... ? 
 Afijn, ik dàcht dat ik genoeg rust tussendoor nam, maar vanochtend dus rillerig, overal spierpijn en druk in het hoofd wakker. Nu de dag vordert en na wat paracetamol en koffie gaat het wel weer een beetje, maar tòch, dàt is dus de prijs... Als het niet erger wordt dan dit, was het het waard: ik voelde me echt weer een kunstenaar, hersenen op volle toeren, creatieve oplossingen voor schijnbaar onmogelijk te remixen stukken; ik ben iemand die iets unieks kan maken en de "opdrachtgever" was ook helemaal uitzinnig in zijn nopjes met de deelresultaten die ik opstuurde. 
 Maarja, maar weer even wat extra medicatie en een mailtje de deur uit dat mijn terugkeer op de kringloopvloer aanstaande dinsdag onder voorbehoud is. 

 Deze door mijn vader gemaakte buisklok speelde een belanrijke rol als "Gamelan" Het project was een verklanking van de Indonesische onafhankelijkheidstrijd: Merdeka!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten