vrijdag 5 juli 2024

de weldoener danwel de auto uithangen

Toch weer twee 'panieknachten' gehad, waarin ik één keer de vorige post heb gemaakt om mijn hoofd in een andere 'stand' te krijgen. Maar afgelopen nacht weer goed. Er was sprake van een externe factor die ik gisteren heb ge-elimineerd, kort door de bocht: nieuwe topper op mijn day-bed laten bezorgen, hatseflats! Ook heb ik besloten dat de Turkenburg pakketdienst gaat sluiten. Het idee, de zorg dat ik al weken/maanden geleden enkele goede vrienden iets beloofd had op te sturen dat ik in de kringloopwinkel tegenkwam, kan echt ongekende proporties aannemen als ik om drie uur 's nachts klaarwakker lig te zijn. Men komt het vanaf nu maar ophalen als men in de buurt is en überhaupt maar niet zo snel meer iets apart leggen voor iemand. Ik ben gewoon te aardig voor deze wereld...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten