zondag 29 september 2024

Dolken, zwaarden en storm in glas water...

Nou, het blijkt allemaal nogal mee te vallen met die vlooien. Ik herinner me nu van toen we nog meerdere honden en katten hadden dat we ook weleens met een vlooienplaag te maken hadden en dat dat binnen enkele dagen onder controle was en niet de enkele maanden waar ze je op sommige sites bang mee maken. Verder zoekend over vlooien las ik dat vlooien gedurende hun leven gemiddeld 50 eitjes leggen... oowwwwwww.... dus niet 2000???!!! Ik heb Paco vanochtend nog uitgebreid met de vlooienkam gekamd (ik bof dat hij dat lekker vindt, dat geldt niet voor alle katten en honden, weet ik...) en er kwamen twee kleine traag bewegende vlooitjes, en verder geen zwarte puntjes en sliertjes. Ook heb ik helemaal nog niets zien "springen" in huis, laat staan dat ik gebeten ben, dus volgens mij ben ik er op tijd bij. pfieeeewwwww....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten