dinsdag 8 oktober 2024

Oud

Ik ben nu enkele maanden 60 en ik vind ouder worden helemaal niet leuk. Je merkt toch dat er lichamelijk, maar niet alleen dat dingetjes in iets hoger tempo achteruit gaan dan een aantal jaren geleden. Nouja, dat dus, ik wil er verder niet al teveel over zeuren of hypochondrisch over doen. Maar dat in combinatie met wat er in de wereld gebeurt, stemt mij op een dag als vandaag niet vrolijk... Het is ondanks de leuke ontwikkeling in mijn leven ook een soort rouw of zo... We gaan het maar weer mindful aanpakken, zucht... Vandaag blijf ik dus een dagje thuis, de afgelopen dagen weer druk, doch niet overdreven bezig geweest en omdat de ervaring leert dat ik me beter niet over een slechte dag heen kan proberen te zetten... Van die dingen ja...
We gaan maar weer wat spannende dames sorteren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten