woensdag 24 mei 2023

ligt het aan mij

Hoi, het gaat nog steeds vrij goed. Ik voel me alleen best moe (vooral als ik mijn minidagdeeltje gewerkt heb...). Dat is niet echt abnormaal gezien de veranderingen in mijn leven. Het is ook wel een 'grappige' organistatie waar ik in terecht ben gekomen. En ik merk nu aan mijn eigen functioneren/gevoelens/reacties, dat ik nog altijd Jan ben, maar dat ik ook veranderd ben. Met sommige dingen ben ik blij, van andere hoop ik dat het weer terugverandert: o.a. dat ik weer wat beter tegen prikkels leer kunnen. Ik kom echt overprikkeld thuis nu, maar volgens mij wordt het al minder.
Er werken (uiteraard) ook mensen, waar ik iets minder goed mee uit de voeten kan, maar ja... zoals één van de oudgedienden het formuleerde: het is net een familie, je hebt een tante op wie je dol bent, maar ook dat irritante neefje, waar je toch af en toe mee te maken krijgt... zoiets... duss..
Mijn radioschema heb ik aangepast van twee programma's van twee uur en twee van één uur, heb ik drie programma's van twee uur gemaakt. Zelfde totaal aantal maar minder voorbereidingstijd en één uitzenddag minder. Soms moet je weer iets veranderen om het leuk te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten